YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

when i lost u.....

Monday, February 3, 2014

apabila masa silam menghantui diri.....
(termenung....)
berfikir sejenak.....apakah salah aku sehingga diperlakukan sebegini rupa?
benarkan segalanya sudah berakhir?
mudahnya dye melupakannya segalanya??
di manakah letaknya hati dan perasaan si dye?
(mengimbau kenangan)
teringat aku pada wajahnya yang manis tatkala senyum kepada aku..senyumannya memberi seribu satu makna kepada aku...dikala aku sedih itulah pengubatnya...namun teringat pula aku pada gelak tawanya...yang sering menemani kau dikala aku dlm kesunyian...diikuti dengan kenakalannya yang sering hiburkan aku dan sentiasa menemani aku dikala aku perlukan teman disisi...keriangannya buatkan aku terasa gembira berada disisnya...aku bersyukur kerana punya teman sepertinya disisi aku...
tidak pernahkah dye memikirkan segala tentang aku? mudahnya dye melupakan segalanya...cukup sekadar bertanyakan khabar...mendengar suaranya...cukup utk aku melepaskan rindu yang terpendam di aty ini..namun, itu semua hanya mimpi yang takkan dye lakukan...dan cukup utk aku mengerti dye sudah tidak perlukan aku lagi...walaupun separuh aty aku merinduinya, namun aku kena sedar, aku perlu lupakan segalanya...walaupun sukar, aku kena tabah dan kuat utk lakukannya...mcm lagu pacarku hilang diambil org...ada part lirik lagunya seakan mengerti apa yg sedang aku lalui...
"andai kau tahu sakit hati ini ku sanggup lagi ku tak tahan lagi...
mengapa hidupku selalu begini terus tersakiti dan ditinggal pergi...
utk apa aku mikirin kamu, belum tentu kamu mikirin aku...
lebih baik ku tinggalkanmu....pergi lupakan mu..."
hmm...ada kalanya perasaan ni buat aku binggung...mudahnya dye buang aku..arrghh..!! ntah kenapa kadang-kadang sukar utk aku lupakan apa yang telah terjadi...mungkin segala yg dah aku lakukan pada dye hanya sia-sia selama ni...tak pa lah...aku redha...aku lakukan semuanya sbb aku ikhlas..jika ini balasan yg aku terima, aku redha...aku tak layak utk menghukum org..yg boleh aku lakukan adalah sabar, redha, dan ikhlas...mungkin segalanya ada hikmah...biarpun ada yg menemani dye sekarang ni lebih baik dari aku, tak pa lah aku doakan dye bahagia...
jika ini yg dye mahukan...aku turutkan...sudah tiba masanya aku berdiri tanpa dye...tapi dari mana harus aku mulakannya? Ya Allah...bantulah hamba-Mu ini... :'(
(tersedar dari lamunan)
titisan air mata menemaniku...meskipun aty aku masih dlm keadaan resah, namun aku tidak lagi boleh berkata apa...keputusan sudah pun dibuat...pape pn, thanks a lots for giving memories in my life...even ssh utk aku lupakannya, namun akan aku simpan sebagai kenangan yg pernah singgah dlm hidup aku...hope, one day aku akan temui memori yang membawa aku sampai ke jannah....amin....

...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA