YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

terhenti sampe di sini.... :'( .....!

Sunday, January 5, 2014

menerima sesuatu kenyataan tu mmng memeritkan...kan? tapi tu lah kenyataan yg perlu aku terima selagi aku msih bernafas dlm dunia ni....sebak...perit...sakit...ia sesuatu yg ssh utk aku terima...meskipun ssh utk aku terima, namun aku kena kuat..sbb aku msih punya fmily yg sentiasa sokong aku dari belakang dan tak penah berhenti beri aku semngat...biarpun aku dah tak berdaya, namun aku redha..mungkin ini satu kebaikan buat diri masing-masing...
mungkin suatu saat nanti, aku akan merindui dye...yg penah hadir tanpa dipaksa...yang penah melengkapkan sesuatu yg aku tak ada...yg sentiasa memberikan setiap senyuman sebagai tanda semangat...yg pernah menyempurnakan hidup aku...yg sentiasa menjadi semngat aku...yg sentiasa ada dgn aku di dlm keadaan ssh mahupun senang...yg selalu uat aku tersenyum...yg sentiasa menyinari hidup aku...yg sentiasa bantu aku utk menuju ke arah kebaikan...yg sentiasa beri aku peluang...dan yg sentiasa beri aku sinar harapan...
gelak tawanya...senyumannya...kemanjaannya...semangatnya...marahnya...keegoannya...keriangannya...aku akan merinduinya...semua tu aku akan rindukannya... :'(
berdayakah aku utk lalui semua tu tanpa dye.... :'(
sape nk tegur stiap kesilapan yg bakal aku lakukan lps ni??
sape nk bantu aku pabila aku jatuh?
sape nk bantu aku utk aku terus bangkit bersemangat?
sape nk bimbing aku lps ni?
sape nk ada disisi aku disaat aku ssh dan senang?
Ya Allah....peritnya aku nk menerima semua ni....biarpun ia nya sudah berlalu, tapi sukar utk aku berjauhan dgn nya...aku dah tak mampu...maafkan aku Ya Allah...
meskipun air mata yg mengalir tanpa henti ni menemani aku, tapi aku masih belum bisa mengukirkan senyuman yg penah aku ukirkan dulu...
walaupun ni saat yg aku mahukan iaitu perubahan, tapi kenapa perlu dgn keadaan yg sebegini?
ya...mmg aku sntiasa berdoa agar aku dan dye dapat menuju ke arah kebaikan...aku gak penah berdoa agar Allah bukakan pintu aty dye...alhamdulillah...doa aku dimakbulkan...tapi, aku tak pasti kenapa air mata aku tak henti menangis...Ya Allah, kuatkan lah hamba Mu ini...
sahabat? yea...aku mengharapkan satu perhubungan persahabatan dgn dye...
sebahagian dari family? yea...aku jgk mengharapkan dye sebahagian dari keluarga aku...
malah, dye juga sebahagian dari hidup aku...tapi...aku tak kuat buat masa ni...Ya Allah :'(
aku berdoa...semoga dye akan dpt pa yg dye mahukan...aku gak akan sentiasa sokong dye dari belakang utk apa sja yg dye lakukan meskipun dye tak tahu...awk sentiasa ada dlm doa sye.... :'(
aku hrp, pasni dye dah bole berdikari sendiri...sye yakin awk bole...
seandainya awk membaca ni....
maafkan slh clap sye sepanjang kita kenal...sye tak mampu utk jadi yg terbaik utk awk...sye gak tak mampu utk jadi sahabat yg baik utk awk...maafkan sye yg penah mengeluarkan kata-kata kasa dgn awk...maafkan sye yea...maafkan apa sja yg dah sye lakukan...sye hanya mnusia yg lemah yg sering melakukan kesilapan...maafkan sye awk :'(
awk...
halalkan segala pemberian yg penah awk beri...halalkan makan minum sye ketika bersama awk...halalkan wang ringgit yg penah sye pakai / yg awk penah belanja utk sye...halalkan segala-galanya yea awk :'(
awk...
mekaseh sbb penah hadir dalam hidup sye...mekaseh sbb sentiasa sokong sye...mekaseh sbb jadi yang terpenting dlm hidup sye...sampe bila-bila pn, awk ttp terpenting dlm hidup sye...mekaseh utk sgala-galanya...sye tak mampu nk membalas jasa baik yg penah awk lakukan...hanya Allah sja yg dpt membalasnya...
seandainya sye dah tak ada dlm dunia ni lagi, sye nk awk tahu....sye terlalu menyayangi awk..sye gak dah maafkan sume slh clap awk...
sye nk, awk tolong tengok-tengok kn fmily sye... (mekaseh awk)
sye sentiasa mendokan awk...moga awk bahagia....
sye akan merindui awk....
~insan yg lemah~
myradzira

...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA