YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

senyum dan terus tersenyum...

Thursday, November 7, 2013

aku belajar sesuatu yang pasti akan aku ingat selamanya...
setiap manusia punya sifat tersendiri...sikap yang tersendiri...
begitu juga aku...
yea..! aku mmg seorang yg degil..
yea..! aku mmg seorang yg kuat merajuk..
yea..! mmg aku seorang yg kuat cemburu..!
aku jugak akui yg aku bukan lah sebaik insan yang lain...
tapi aku cuba untuk jadi yang terbaik untuk diri aku..
aku jgk cuba untuk jadi yang terbaik utk org lain..
emmm...
biar pun apa je org nk menilai aku, aku tak peduli..
sbb aku taw sapa aku...
apa-apa pun selagi kita bergelar manusia, kita manusia sukar untuk puaskan aty manusia yang lain..
berdiam lebey baik dari berkata-kata...
yang paling penting aku taw diri aku macam mana..
makin ary...makin aku belajar cara untuk lebey berkeyakinan tinggi..
meskipun adakalanya aku terjatuh,namun aku cuba untuk memberanikan diri aku untuk bangkit semula..
biar laa isi aty aku saja yg taw apa yg aku sedang rasakan..
selagi aku bernafas, aku akan buat org sekeliling aku tertawa meskipun perit aty aku untuk lalui semua ini..

...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA