YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

:: celaru.....!! ::

Friday, May 11, 2012

adakala nya senyuman yg terukir dibibir setiap insan tak semestinya senyuman kegembiraan kan??
hhmmmmm....
saat ni...fikiran aku celaru cgt...ntah la...
byk cgt ase nye mslh yg terjadi pada hidup aku dlm sekelip mata...
aku ase aku da cuba utk tidak mnysahkan org sekeliling aku agy....tapi....ntah la...
sukar utk aku percaya jika aku diperlakukan sebegini...
tapi apa aku leh uat...
dari pandangan raut wajah...aku semakin kuat utk menutupi segala mslh yg aku hadapi...
hmm.....aku harus tabah..!!
tapi.....
dari pndangan aty aku yg kcil ni......aku tidak terlalu kuat...aku tak mampu...namun ada kala nya bila berseorangan titisan air mata mula mengalir...



tapi apa daya aku....
apa saja yang kuar dari mulut org....
apa saja yang org ingin mempertikaikan....
apa saja....
aku tetap tabah...tabah utk harungi sgala-galanya...
yang penting....aku tahu apa yg aku lakukan...
hmmmm.....
biar apa pun terjadi....aku akan selaloo tersenyum selagi aku mampu...
apa yang pasti...aku akan terus berdoa dan berdoa agar suatu ary nanti aku akan dijauhi dengan mslh yg sebegini....amin.....


...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA