YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

terima kasih..... :)

Tuesday, September 20, 2011

huh..! ary ni ary yg agk busan ckit..hmmm mybe sbb da xbnyk kje nk wat kot..hehe...tp minggu ni minggu yg agk sdey bg aku..mybe sbb aku t'lalu windoo kt kengkwn aku kot..hurm...agk2 nyew diowg ingt aku agy ke erkk??hurmm pape aku sntiasa mndoakn kesejahteraan diowg sume..amin...ckp psl kengkwn ni..aku tingat at sowg kwn aku ni..dlu dye baik nan aku..sgala2nye sume aku nan dye..pape je sume nan dye..smpe kn bnyk rhsia ktika b'sma nan dye..hmmm tp skunk aku xase dye mngingati aku agy..mybe aku t'lalu syg kn dye smpe kn bila wat pe sja aku tingat at dye..tpi, pe leh wat kalo dye da lupakn aku..aku pn bkn spe2 pd dye agy..hurm...kalo dlu aku slaloo ingt at dye..dlu gak aku slaloo t'nanti2kn msg dri dye..dlu gak aku ase sonok ble dpt msg dye smpe kn aku de post tntg betapa sonok nyew aku bila dye msg aku n tingat at aku wktu tu...hurmm..tp tu sume dlu...mngkin aku je yg pasan utk kmbalikn khidupan seowg kwn jdi normal..hurmm seandainya dye taw yg aku xpnh sdetik pn lupakan dye..tp aku ase tu cuma sia2..mngkin hnya aku sowg je yg nk jdi kwn n shbt dye yg setia..tp dye...kalo la dri dlu aku sdar yg aku tak lyk b'kwn nan dye kn bgus..mgkin xjdi mcm ni...hurm...ntah laa...skunk bwu aku sdar..hmm..xpe la..mybe aku xpnting pn pd dye..walaupn aku b'kwn nan dye xlama, tp aku ase b'syukur dan b'tuah sbb dpt mngenali dye..biar pn aku bkn agy spe2 dimata nan aty dye aku ttp anggap dye shbt aku..hmm..npe je ni tetibe aku cite sal dye ni...hahaha..ntah laa...mybe sbb aku t'lalu windoo at dye kot..hahaha..tp pe leh wat kn kalo da windoo..kalo nk suh aku tgk wall fb dye mmg stiap kali aku on9 aku akn tgk..kalo nk suh aku tgk gmba dye..nk kta kn stiap ary aku tgk gmba dye sbb at hf aku bnyk gmba dye..hihihi..then kalo nk suh aku bce msg2 dye, aku ase da bpe ratus kali aku da bce...hmmm..ntah laa...walau apa pn t'jdi biarlah aku sowg je yg merasainya..sbb aku taw sgala yg t'jdi pasti ada hikmah disebaliknye..aku gak taw..walau ape pn t'jdi aku msih pnya shbt2 yg lain yg sntiasa brada disisi aku..walau aku bkn spe2 dimata n aty sume owg tp aku taw betapa bnyk nye jasa sume owg at aku..mngkin aku xberkesempatan utk mmbalas sgala jasa2 sume owg..wat masa ni, aku cuma mampu utk mngucapkan TERIMA KASIH...pape pn aku b'hrp suatu ary t aku msih smpt b'temu mereka sume...insyaAllah..... :)
...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA