YoU Re PrInCeSs

iTu sYe

iTu sYe

dYe eLmO sYe

dYe eLmO sYe

loVeS eLmOoO

loVeS eLmOoO

tunjukkan aku.....

Saturday, August 27, 2011

ary ni ary yg meletihkan..ary ni ary yg agak xbpe best..hurm..ntah laa...agy pn de something happen today..mybe bnda yg t'jadi ary ni wat kn aku terfkir something yg dlu aku pnh di tego oleh seowg teman..hurm...so sad...kdg2 bila da t'lalu baik at owg ni..pyh gak..owg pijak lik kitew..kn2..?? de kala nya owg hnya perlukan kitew bila kitew de dpn mata jew..bila da jauh mcm2 bnda jadi..ooowwwhhhh!! shit...!!! aku pling xsuka owg mcm tu...mngambil kesempatan dlm kesempitan..!! aaaarrrggghhh..!! aku  xfhm la..! hurm, mybe tu la lumrah hidop kot..hnya hidup utk kpntingn sndiri..xtaw napa ary ni aku ase moody lak..ntah la..makin lama aku fkir..makin lama aku pndam..makin b'main2 diminda aku..aaarrrgghhh..!!! aku xsuka nan situasi ni...tnda tny yg slama ni teman aku pnh tny kn at aku sntiasa b'main diminda aku...bila aku dok b'cerita tntg mslh aku...mcm mana syg nya aku kt kengkwn aku...mslh aku nan sume owg...tmpt kengkwn aku diaty aku mcm mna...sume aku cerita...akhir ayt yg teman aku bagi kt aku... " jom kita tgk sejauh mana kengkwn ang memerlukn ang..ang akn taw satu ary t penting or x ang pd kengkwn ang yg ang sanjung2kn sgt tu.." ....owh...damn!!! aku xnk de situasi sperti yg teman aku mksd kn tu...aaarrrggghhh!!! jujo aku keliru sgt..nan pe yg jdi ary ni...nan pe yg da blaku sblm2 ni...pe hrs aku wat?? aku skadar utk dipergunakan kew?? adakalanya btol pe shbt aku ckp..kt dunia ni kita xtaw sapa kwn dan sapa lwn..kalo kita tgh lam de mslh adakah kwn2 kita akan mmberikan pertolongn ataupn kita ditinggalkan begitu sja dgn mslh2 kita 2?? hurm...ntah laa...bila tarik nfas yg pnjng..aku perlu seda..ni khidupan..manusia snggup buat apa saja utk kpntingan diri sndiri..!!...kn?? solution nyew..perlu bnyk2 ingt kt Allah...bia bagaimana aku baik skali pn aku ttp de wat slh..bia bagaimana aku mngharap pn...aku ttp mmikirkannya...hurm..aku mnusia biasa yg sntiasa melakukan kesilapan..tp..pe yg jadi ary ni wat aku lebih b'hati2 tok menilai owg...mngkin pe yg jadi at aku slama ni de hikmahnya..aku hnya b'pegang pd prinsip aku...bia la owg nk wat pe at aku jnji aku xgnggu hidop owg lain..hurmm...bnda yg pling pnting prlu aku ingt...kbahagiaan aku ada pd dri aku sndiri..bkn pd owg lain...mngkin aku silap memilih tapi....hurmm bia Allah yg tntu segala2nya....aku hnya memohon kpd Allah supaya tunjukkan aku jln yg benar...amin....
...:: MEKASEH SEBAB SUDI MEMBACA :) ::...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

 

tQ :)

song..!

pInK!!

sweet cursor..

Domo-kun

right clikkkkkk!

title with title

chiBy2

BaCkGrOuND LaH LAtAr beLaKaNg

CuPiD Oh cUpId

PeTAls Is rAInIng

BeATyFuLl LiFe

FiReWoRk....AaArRrR

MaSa tIKtOk


e2 mOoD sAYeR...


segala yang terpapar adalah hak milik mYRA dZiRA